Trošak dostave
3,50 €
3,50 €
Za narudžbe preko 40,00 €
Ostvarite 10% popusta na kupnju 3 ili više knjiga
(*Popust se ne odnosi na već snižene artikle)
Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda...
Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda, da bi se uspostavila najučinkovitija veza proizvođača i potrošača, poticalo poduzetništvo, valjano odvojilo proizvodne resurse, lociralo proizvodnju i dobro raspodijelilo proizvode. Ova knjiga daje cjeloviti odgovor na pitanje što se može očekivati u bližoj budućnosti glede promjena u proizvodnoj strukturi utjecajem tržišta, posebice kakve su promjene potrošačkih zahtjevnosti poljodjelskih proizvoda za više proizvoda, nadalje, kojim proizvodima i asortimanima, kakve kakvoće i pakiranja, po kojim cijenama, kakvom slikom proizvoda mogu proizvođači ići potrošačima. Knjiga može poslužiti svim marketarima, poduzetnicima i menadžerima, farmerima, seljacima poljodjelcima i gospodarima, odnosno svim poljodjelsko-prehrambenim poduzećima.
Autor: Ante Kolega
Uvez: meki
Stranice: 228
Godina izdanja: 1994.
ISBN: 953-167-027-7
Format: 15 x 22,8 cm
3,50 €
Za narudžbe preko 40,00 €
Pouzećem, karticama (jednokratno ili do 12 rata), e-bankarstvom