TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA - Begen | Online knjižara
Trošak dostave

Trošak dostave

3,50 €

Gratis dostava

Gratis dostava

Za narudžbe preko 40,00 €

Ostvarite 10% popusta na kupnju 3 ili više knjiga

(*Popust se ne odnosi na već snižene artikle)

+385 1 6570 408

TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA

13.27 

Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda...

Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda, da bi se uspostavila najučinkovitija veza proizvođača i potrošača, poticalo poduzetništvo, valjano odvojilo proizvodne resurse, lociralo proizvodnju i dobro raspodijelilo proizvode. Ova knjiga daje cjeloviti odgovor na pitanje što se može očekivati u bližoj budućnosti glede promjena u proizvodnoj strukturi utjecajem tržišta, posebice kakve su promjene potrošačkih zahtjevnosti poljodjelskih proizvoda za više proizvoda, nadalje, kojim proizvodima i asortimanima, kakve kakvoće i pakiranja, po kojim cijenama, kakvom slikom proizvoda mogu proizvođači ići potrošačima. Knjiga može poslužiti svim marketarima, poduzetnicima i menadžerima, farmerima, seljacima poljodjelcima i gospodarima, odnosno svim poljodjelsko-prehrambenim poduzećima.


Autor: Ante Kolega
Uvez: meki
Stranice: 228
Godina izdanja: 1994.
ISBN: 953-167-027-7
Format: 15 x 22,8 cm

Trošak dostave

Trošak dostave

3,50 €

Gratis dostava

Gratis dostava

Za narudžbe preko 40,00 €

Mogućnost plaćanja

Mogućnost plaćanja

Pouzećem, karticama (jednokratno ili do 12 rata), e-bankarstvom

0
    0
    Košarica
    Vaša košarica je praznaPovratak u trgovinu